torsdag 21 augusti 2008

något att göra när jag på grund av min resfeber inte kan sova

Vad jag har med mig till Hong Kong

- Kalsonger och strumpor, ca: 10 par
- Wifebeaters, två st.
- T-Shirts i olika färger och mönster, ca: 10 st
- Prickig huvtröja
- Grå stickad tröja
- Brun stickad tröja
- Vit collegetröja med tryck
- Brun stickad kofta
- Rutiga skjortor, fyra st.
- Mellanblå jeans
- Beige jeans
- Grå kostymbyxor
- Blå jacka av vindtygsmodell
- Beige kavaj
- Grå knälång rock
- Solglasögon av pilotmodell
- Scarfs, tre st.
- Ipod med laddare
- Mobiltelefon med laddare
- Bärbar dator med sladd
- Neccessär innehållande det vanliga
- Pocketböcker, tre st (Göran Sonnevi - Oceanen; Naomi Klein - Chockdoktrinen; Martina Lowden - Allt)
- Mapp med viktiga papper som tex. biljetten
- Kamera med laddare
- Pass
- Plånbok

Undrar om jag skrivit upp allt nu. Packningen väger 18,3 kilo.

1 kommentar:

Lello sa...

gud vad söt du är...